Trimite unui prieten

ANUNT INTENTIE Achizitie directa Furnituri de birou necesare pentru buna desfasurare a Administratiei Sociale Comunitare Oradea si furnituri de birou si materiale pentru copii necesare Centrului de Ingrijire si Educatie Timpurie - Crese si a Centrului de Zi in perioada 2017-2018

Joi , 7 Septembrie 2017, 0:00

Exportă PDF - ANUNT INTENTIE Achizitie directa Furnituri de birou necesare pentru buna desfasurare a Administratiei Sociale Comunitare Oradea si furnituri de birou si materiale pentru copii necesare Centrului de Ingrijire si Educatie Timpurie - Crese si a Centrului de Zi in perioada 2017-2018 Tipărește pagina - ANUNT INTENTIE Achizitie directa Furnituri de birou necesare pentru buna desfasurare a Administratiei Sociale Comunitare Oradea si furnituri de birou si materiale pentru copii necesare Centrului de Ingrijire si Educatie Timpurie - Crese si a Centrului de Zi in perioada 2017-2018 Trimite unui prieten - ANUNT INTENTIE Achizitie directa Furnituri de birou necesare pentru buna desfasurare a Administratiei Sociale Comunitare Oradea si furnituri de birou si materiale pentru copii necesare Centrului de Ingrijire si Educatie Timpurie - Crese si a Centrului de Zi in perioada 2017-2018


Primăria Municipiului Oradea
Serviciul Achizitii Publice
Cod operator:16140
Piaţa Unirii, nr. 1
410 100, Oradea
Tel. 0040 259/437.000
Fax. 0040 259/437.544
Fax int 203: 0040 259/409.406
Fax int 288: 0040 259/408.803
E-mail: primarie@oradea.ro

 

Nr. Inregistrare: 265178 din 07.09.2017

ANUNT INTENTIE

Primaria Municipiului Oradea informeaza operatorii economici ca intentioneaza sa achizitioneze direct conform art 43 din HG 395/2016 din catalogul electronic "Furnituri de birou necesare pentru buna desfasurare a Administratiei Sociale Comunitare Oradea si furnituri de birou si materiale pentru copii necesare Centrului de Ingrijire si Educatie Timpurie - Crese si a Centrului de Zi in perioada 2017-2018" si ii invita sa-si inregistreze ofertele in SEAP cu respectarea art 44 din HG 395/2016 pana in data de 12.09.2017 inclusiv.

Va fi consultat urmatorul cod CPV: 30197000-6 Articole mărunte de birou
Valoarea estimata a achizitiei:
 LOT 1 ASCO: 12910.37 lei fara TVA;
 LOT 2 Centrul de Ingrijire si Educatie Timpurie - Crese: 8393.20 lei fara TVA;
 LOT 3 Centrul de Ingrijire de Zi: 6464.00 lei fara TVA.
Valoare estimata totala: 27767.57 lei fara TVA

Ofertantii interesati trebuie sa isi inregistreze cate o oferta, separat pe fiecare lot specificat mai sus, iar denumirea ofertei fiind numarul si denumirea lotului.
Va rugam sa ne transmiteti o informare insotita de ofertele financiare catre Serviciul Achizitii Publice prin e-mail: teodora.vaida@oradea.ro, in care sa specificati achizitia de care sunteti interest.

Se are in vedere achizitionarea de furnituri de birou necesare pentru buna desfasurare a Administratiei Sociale Comunitare Oradea si furnituri de birou si materiale pentru copii necesare Centrului de Ingrijire si Educatie Timpurie - Crese si a Centrului de Zi pe o perioada de 12 luni, conform specificatiilor din caietul de sarcini nr. 26260 din 31.08.2017 si tipurilor de produse si cantitatilor prevazute in Anexele atasate pentru fiecare lot in parte.
Publicarea prezentului anunt are rol de informare/publicitate, nu obliga autoritatea contractanta si nu exclude de la achizitie operatorii economici deja inscrisi in catalog (daca este cazul). Scopul acestui anunt este acela de a determina operatorii economici sa-si inscrie ofertele de pret in catalogul electronic astfel incat la data demararii achizitiei directe si a verificarii catalogului electronic autoritatea contractanta sa fi intreprins toate demersurile pentru a se asigura ca sunt operatori inscrisi in catalogul electronic, care sa-i satisfaca necesitatea de produse, servicii, lucrari.
Ulterior publicarii prezentului anunt autoritatea contractanta va aplica prevederile art 43-46 din HG 35/2016.

 

Fișiere - ANUNT INTENTIE Achizitie directa Furnituri de birou necesare pentru buna desfasurare a Administratiei Sociale Comunitare Oradea si furnituri de birou si materiale pentru copii necesare Centrului de Ingrijire si Educatie Timpurie - Crese si a Centrului de Zi in perioada 2017-2018

TO2017
Twitter
Camera web
Harta Oradiei
Oradea City Report
Oradea City App
MobilePay
Trafic greu
TPark
T-park SMS
AmParcat
Piste de biciclete
Reabilitarea fatadelor cladirilor din centrul istoric
Fonduri Europene
ZMO
Regio
Partener de cultura
Program colectare selectiva - saci galbeni