Trimite unui prieten

ANUNT INTENTIE Achizitie directa Obiecte de inventar pentru dotarea unou crese din cadrul Centrului de Ingrijire si Educatie Timpurie - Crese

Vineri , 6 Octombrie 2017, 0:00

Exportă PDF - ANUNT INTENTIE Achizitie directa Obiecte de inventar pentru dotarea unou crese din cadrul Centrului de Ingrijire si Educatie Timpurie - Crese Tipărește pagina - ANUNT INTENTIE Achizitie directa Obiecte de inventar pentru dotarea unou crese din cadrul Centrului de Ingrijire si Educatie Timpurie - Crese Trimite unui prieten - ANUNT INTENTIE Achizitie directa Obiecte de inventar pentru dotarea unou crese din cadrul Centrului de Ingrijire si Educatie Timpurie - Crese


Primăria Municipiului Oradea
Serviciul Achizitii Publice
Cod operator:16140
Piaţa Unirii, nr. 1
410 100, Oradea
Tel. 0040 259/437.000
Fax. 0040 259/437.544
Fax int 203: 0040 259/409.406
Fax int 288: 0040 259/408.803
E-mail: primarie@oradea.ro

 


Nr. Inregistrare: 297168 din 06.10.2017


ANUNT INTENTIE

Primaria Municipiului Oradea informeaza operatorii economici ca intentioneaza sa achizitioneze direct conform art 43 din HG 395/2016 din catalogul electronic "Obiecte de inventar pentru dotarea unou crese din cadrul Centrului de Ingrijire si Educatie Timpurie - Crese" si ii invita sa-si inregistreze ofertele in SEAP cu respectarea art 44 din HG 395/2016, pana in data de 10.10.2017 inclusiv.

Va fi consultat urmatorul cod CPV: 39000000-2 Mobilă (inclusiv mobilă de birou), accesorii de mobilier, aparate de uz casnic (exclusiv dispozitive de iluminat) şi produse de curăţat

Valoarea estimata a achizitiei: 2280 lei fara TVA

Ofertantii interesati isi pot inregistra oferta pe cod CPV: 39000000-2 Mobilă (inclusiv mobilă de birou), accesorii de mobilier, aparate de uz casnic (exclusiv dispozitive de iluminat) şi produse de curăţat, cu denumirea: " Obiecte de inventar pentru dotarea unou crese din cadrul CIET", trimitand si o informare insotita de propunerea financiara catre Serviciul Achizitii Publice prin e-mail: teodora.vaida@oradea.ro, in care sa specificati achizitia de care sunteti interesat.

Se are in vedere achizitionarea urmatoarelor obiecte de inventar:
1. Gratar din lemn (pt olițe) 140/50 cm - 1 buc;
2. Dulap cu o usa cu yala 3 rafturi h170/L47/l47 cm (cu picioare de 10 cm) - 1 buc;
3. Dulap pentru mopuri cu o usa, fara partea superioara h150/L60/l60 cm (cu picioare de 10 cm) - 1 buc;
4. Masa oficiu cu blat L110/l70/h86 cm (include picioarele de 10 cm) - 1 buc;
5. Masa chiuveta cu blat L89/l45/h86 cm (include picioarele de 10 cm) - 1 buc;
6. Bancute triaj cu spatar L170/l30 cm (cu margini rotunde) - 2 buc.

Publicarea prezentului anunt are rol de informare/publicitate, nu obliga autoritatea contractanta si nu exclude de la achizitie operatorii economici deja inscrisi in catalog (daca este cazul). Scopul acestui anunt este acela de a determina operatorii economici sa-si inscrie ofertele de pret in catalogul electronic astfel incat la data demararii achizitiei directe si a verificarii catalogului electronic autoritatea contractanta sa fi intreprins toate demersurile pentru a se asigura ca sunt operatori inscrisi in catalogul electronic, care sa-i satisfaca necesitatea de produse, servicii, lucrari.

Ulterior publicarii prezentului anunt autoritatea contractanta va aplica prevederile art 43-46 din HG 35/2016.

 

Twitter
Camera web
Harta Oradiei
Oradea City Report
Oradea City App
MobilePay
Trafic greu
TPark
T-park SMS
AmParcat
Piste de biciclete
Reabilitarea fatadelor cladirilor din centrul istoric
Fonduri Europene
ZMO
Regio
Partener de cultura
Program colectare selectiva - saci galbeni