Trimite unui prieten

ANUNT INTENTIE Achizitie directa Reparatii si revizii necesare functionarii in bune conditii a imprimantelor si copiatoarelor din cadrul directiilor Primariei Municipiului Oradea

Marti , 6 Martie 2018, 0:00

Exportă PDF - ANUNT INTENTIE Achizitie directa Reparatii si revizii necesare functionarii in bune conditii a imprimantelor si copiatoarelor din cadrul directiilor Primariei Municipiului Oradea Tipărește pagina - ANUNT INTENTIE Achizitie directa Reparatii si revizii necesare functionarii in bune conditii a imprimantelor si copiatoarelor din cadrul directiilor Primariei Municipiului Oradea Trimite unui prieten - ANUNT INTENTIE Achizitie directa Reparatii si revizii necesare functionarii in bune conditii a imprimantelor si copiatoarelor din cadrul directiilor Primariei Municipiului Oradea


Primăria Municipiului Oradea
Serviciul Achizitii Publice
Cod operator:16140
Piaţa Unirii, nr. 1
410 100, Oradea
Tel. 0040 259/437.000
Fax. 0040 259/437.544
Fax int 203: 0040 259/409.406
Fax int 288: 0040 259/408.803
E-mail: primarie@oradea.ro

 


Nr. Inregistrare: 66523 din 06.03.2018


ANUNT INTENTIE


Primaria Municipiului Oradea informeaza operatorii economici ca intentioneaza sa achizitioneze direct conform art 43 din HG 395/2016 din catalogul electronic "Reparatii si revizii necesare functionarii in bune conditii a imprimantelor si copiatoarelor din cadrul directiilor Primariei Municipiului Oradea" si ii invita sa-si inregistreze ofertele in SEAP cu respectarea art 44 din HG 395/2016, pana in data de 08.03.2018 inclusiv.

Va fi consultat urmatorul cod CPV: 50323200-7 Servicii de reparare a perifericelor informatice

Valoarea estimata a achizitiei: 8000 lei fara TVA

Ofertantii interesati isi pot inregistra oferta pe cod CPV: 50323200-7 Servicii de reparare a perifericelor informatice, cu denumirea: "Reparatii si revizii necesare functionarii imprimantelor si copiatoarelor din cadrul directiilor PMO", trimitand si o informare insotita de propunerea tehnica si financiara catre Serviciul Achizitii Publice prin e-mail: teodora.vaida@oradea.ro, in care sa specificati achizitia de care sunteti interesat.

Se are in vedere achizitionarea de servicii de reparatii si revizii necesare functionarii in bune conditii a imprimantelor si copiatoarelor din cadrul directiilor Primariei Municipiului Oradea, pentru tipurile de echipamente si in conformitate cu cerintele solicitate in caietul de sarcini nr. 59711 din 28.02.2018.

Publicarea prezentului anunt are rol de informare/publicitate, nu obliga autoritatea contractanta si nu exclude de la achizitie operatorii economici deja inscrisi in catalog (daca este cazul). Scopul acestui anunt este acela de a determina operatorii economici sa-si inscrie ofertele de pret in catalogul electronic astfel incat la data demararii achizitiei directe si a verificarii catalogului electronic autoritatea contractanta sa fi intreprins toate demersurile pentru a se asigura ca sunt operatori inscrisi in catalogul electronic, care sa-i satisfaca necesitatea de produse, servicii, lucrari.
Ulterior publicarii prezentului anunt autoritatea contractanta va aplica prevederile art 43-46 din HG 35/2016.

 

Fișiere - ANUNT INTENTIE Achizitie directa Reparatii si revizii necesare functionarii in bune conditii a imprimantelor si copiatoarelor din cadrul directiilor Primariei Municipiului Oradea

Romania 100
Bugetare participativa
Reabilitarea sistemului de termoficare
Chestionar CityWalk
Twitter
Camera web
Harta Oradiei
Harta intravilan
Oradea City Report
Oradea City App
MobilePay
Trafic greu
TPark
T-park SMS
AmParcat
Piste de biciclete
Reabilitarea fatadelor cladirilor din centrul istoric
Fonduri Europene
ZMO
Regio
Fundatia de protejare a monumentelor
Program colectare selectiva - saci galbeni
Termo Alert