Compartiment Orăşelul copiilor

Compartimentul are ca obiectiv principal asigurarea întregii baze materiale necesare funcţionării Orăşelului Copiilor, situată în strada Corneliu Coposu nr. 8, imobil destinat activităţilor de joacă pentru copii, recreative sau de agrement si socio - culturale.   

 

             - organizează, coordonează activitatea de exploatare a bazei materiale;

             - închiriază și gestionează sălile de aniversare din cadrul acestui imobil;

             - efectuează achiziţiile de bunuri materiale;

             - urmărește încadrarea în structura de cheltuieli din bugetul aprobat pe fiecare articol;

             - urmărește și conduce evidența gestiunii de materiale precum și a consumurilor menționate mai sus pe baza bonurilor de consum lunare;

             - întocmește caietele de sarcini pentru demararea procedurilor de cerere de ofertă de preț sau de licitație publică în vederea achiziționării tuturor bunurilor și serviciilor necesare bunei funcționări a Orășelului Copiilor;

             - verifică și răspunde de încadrarea în termenele de facturare și de plată a facturilor de energie electrică, energie termică, apă-canal, salubrizare aferente imobilului Orășelul Copiilor, respectiv verifică și răspunde de cantitățile pe care le propune la plată;

             - conduce evidența permanentă a tuturor subconsumatorilor din cadrul Orășelului Copiilor în vederea stabilirii exacte a consumurilor de utilități și încasării contravalorii acestora conform contractelor;

              - întocmește balanțele de verificare analitică pentru consumul de energie electrică, energie termică, apă-canal și salubrizare aferente spațiilor închiriate din incinta Orășelului Copiilor precum și a spațiilor închiriate în incinta clădirii acestuia;

              - urmărește fluctuațiile nejustificate ale consumurilor de energie electrică, energie termică, combustibil lichid, apă-canal, salubrizare din cadrul imobilului Orășelului Copiilor; ia masuri pentru clarificarea acestora;

             - verifică corelația dintre cantitățile facturate și cele consemnate în procesele verbale de citire remise;

              - analizează sesizările, urmărește colaborarea dintre beneficiar și furnizorul de energie electrică, energie termică, combustibil lichid, apă-canal, salubrizare cu privire la neconcordanța dintre cantitățile facturate și cele consemnate în confirmări, urmărind facturarea consumului real, diferențele reglându-se prin facturările ulterioare;            

              - centralizează copiile proceselor verbale de citire a tuturor utilităților remise de către responsabilii împuterniciți ai imobilului Orășelului Copiilor;

              - colaborează cu responsabilii împuterniciți ai furnizorilor de utilități în vederea confirmării consumurilor de utilități;

              - urmărește și asigură necesarul de cheltuieli gospodărești, conform referatelor de necesitate și cheltuieli aprobate de către conducere;

               - conduce evidența gestiunii de materiale achizitionațe precum și a consumurilor acestora, pe baza bonurilor de consum întocmite la sfârșitul fiecărei luni pentru Orășelul Copiilor;

              - întocmește procese verbale de recepție la  terminarea lucrărilor (la sfârșitul fiecărei luni) privind  prestarea serviciilor de pază, curațenie, salubrizare, întreținere vivarii  etc.

                   - întocmește planul de pază al imobilului Orășelul Copiilor și avizează personalul de pază cu organele de poliție, potrivit prevederilor legale;

             - urmărește și verifică în teren activitatea personalului de pază, respectarea tuturor obligațiilor și responsabilităților în ceea ce privește: programul de lucru, prezența personalului de pază la punctele de pază stabilite pe baza unui tabel nominal reprezentând totalul de personal și repartizarea defalcată pe zile a acestuia, conform fișei postului și a obligațiilor contractuale;

              - consemnează în scris sau verbal toate abaterile constatate (dacă este cazul) și ia măsurile ce se impun;

              - verifică asigurarea curățeniei și siguranței copiilor care frecventează locurile de joacă; semnaleaza unele neajunsuri sau defecțiuni apărute și se asigură de remedirea acestora;

              - urmărește și verifică permanent, dotările privind instalațiile electrice, instalațiile sau sistemele de ventilație și climatizare, a instalațiilor de răcire/încălzire, a generatoarelor electrice, termice, a sistemelor de sonorizare, plasme sau LCD-uri instalate la Orășelul Copiilor;

             - efectuează verificări în teren în urma sesizărilor primite referitor la unele disfunctionalități consemnate în Registrul de observații/sesizări care este pus la dispoziția solicitanților de către personalul care asigură serviciul de  pază a Orășelului;  răspunde în scris la eventualele sesizări și ia măsuri pentru remedierea acestor disfuncționalități;                 

             - urmărește și verifică periodic modul de întreținere a clădirii precum și a respectării Regulamentului de Organizare și Functionare a Orășelului Copiilor;

             - verifică necesarul de materiale și propune spre aprobare achiziționarea necesarului de materiale pentru menținerea permanentă a ordinii și curățeniei în Orășelul Copiilor;

             - urmărește și planifică activitatea de întreținere și reparații, raportată la cerințele zilnice;

             - urmărește și verifică lucrările care se execută periodic în scopul de a menţine în stare normală de funcţionare ansamblul de echipamente, instalaţii de joacă pentru copii, pavilionul de joacă central, tribunele amfiteatrului, tribunele terenului de baschet, patinoarul şi construcţiile aferente Orăşelului Copiilor;        

             - asigură tunderea suprafețelor gazonate, reînsămânțarea suprafețelor de gazon distruse, fertilizarea gazonului, erbicidarea si distrugerea buruienilor din gazon si din afara lui, udarea gazonului, udarea arborilor, a arbuștilor, a tufelor și a plantelor ornamentale de exterior, efectuarea lucrărilor de tăiere și toaletare necesare,  administrarea de îngrășăminte, aplicarea tratamentelor fitosanitare la toate categoriile de plante, protejarea plantelor în timpul iernii, îngrijirea plantelor de interior prin aplicarea întregului complex de măsuri corespunzătoare;

             - întocmește referatele de necesitate pentru aprobarea achiziționării materialelor necesare pentru efectuarea anumitor categorii de lucrări, respectiv: achiziționare semințe iarbă de gazon, erbicide, îngrășăminte, fungicide, insecticide, acaricide;

             - verifică și urmărește starea și modul de întreținere a acvariilor și vivariilor din incinta clădirii, modul de hrănire a animalelor de către reprezentantul firmei furnizoare și prestatoare de servicii de întreținere și o informează în cazul nerespectării obligațiilor contractuale; gestionează activitatea de întreținere a acvariilor și vivariilor (după expirarea contractului);

             - dezvoltă noi strategii de management la nivelul administrării Orășelului Copiilor și de eficientizare a folosirii spațiilor din incinta clădirii în scop cât mai educativ, creativ și recreativ pentru beneficiarii acestui amplasament.

VLAD LIVIU GHEORGHE - muncitor calificat
VACANT - consilier
VACANT - referent
VACANT - îngrijitor
VACANT - îngrijitor

CONSTRUIT CU IN ROMANIA
© Copyright 2023
Sari la conținut