Trimite unui prieten

Administraţia Domeniului Public, activă şi în perioada pandemiei

Vineri , 15 Mai 2020, 9:53

Exportă PDF - Administraţia Domeniului Public, activă şi în perioada pandemiei Tipărește pagina - Administraţia Domeniului Public, activă şi în perioada pandemiei Trimite unui prieten - Administraţia Domeniului Public, activă şi în perioada pandemiei
Administraţia Domeniului Public, activă şi în perioada pandemiei

În ultimele două luni, din cauza pandemiei de coronavirus, Administrația Domeniului Public a fost nevoită să suspende activitatea cu publicul la câteva dintre subunități, mai exact la Aquaparkul Nymphaea, Grădina Zoologică, Ștrandul Ioșia și Piața 100, precum și să reducă activitatea piețelor.

Veniturile societății au scăzut mult în această perioadă, dar chiar și așa activitatea a continuat cu pregătiri intense pentru momentul redeschiderii.

La Aquapark și Ștrandul Ioșia, au fost executate lucrări de igienizare, dezinfecție, mentenanță a bazinelor, întreținere a spațiilor verzi, curățenie generală, precum și alte investiții sau proiecte menite să crească calitatea serviciilor oferite.

La Piața 100, a fost finalizată procedura de implementare a sistemului de supraveghere video, de extindere a sistemului de iluminat, au fost renumerotate locurile. Tot aici, la capitolul investiții, pot fi amintite acoperirea unui canal ANIF, extinderea spațiului de parcare cu 100 de locuri, precum și asfaltarea zonei de bazar dinspre Aeroport.

De asemenea, la Cimitirul Municipal și Grădina Zoologică au fost plantați peste 1.000 de arbori.

Mai mult, în toată această perioadă, societatea și-a onorat și obligațiile financiare față de bugetul local și bugetul de stat. Pentru spațiile concesionate, ADP plătește impozit lunar, chiar dacă în această perioadă nu desfășoară activități comerciale în toate. Pe lângă impozit, pentru folosirea spațiilor și terenurilor concesionate, societatea plătește o redevență (chirie) lunară. Pe perioada pandemiei, societatea este scutită de plata redevenței pentru punctele de lucru cu activitate suspendată.

„În luna martie 2020, veniturile societății au scăzut, față de aceeași perioadă a anului trecut, cu 43%, iar în luna aprilie, cu 67%. Chiar și în aceste condiții, societatea a achitat toate impozitele, taxele și contribuțiile către bugetul local și bugetul de stat, în termenele stabilite de legislația în vigoare, fără a apela la amânări și eșalonări la plată. Suntem conștienți și acceptăm obligațiile financiare pe care le avem pentru a nu pune piedici derulării programului de investiții al Primăriei Oradea. Ținând seama că societatea se autofinanțează, suntem pregătiți să ne reluăm activitatea la capacitatea normală, ceea ce sperăm să se întâmple curând", precizează directorul general al Administrației Domeniului Public, Liviu Andrica.

 

 

Donatii spitale
Sectie de votare
Bugetare participativa
Reabilitarea sistemului de termoficare
Chestionar CityWalk
Twitter
Harta Oradiei
Harta intravilan
Oradea City Report
Oradea City App
MobilePay
Trafic greu
Travel
TPark
T-park SMS
AmParcat
Piste de biciclete
Reabilitarea fatadelor cladirilor din centrul istoric
Fonduri Europene
ZMO
Regio
Fundatia de protejare a monumentelor
Termo Alert
Guvernare transparenta
Reducerea birocratiei