Trimite unui prieten

Automat selfpay pentru efectuarea plății taxelor și impozitelor la Primăria Oradea

Joi , 7 Martie 2019, 14:33

Exportă PDF - Automat selfpay pentru efectuarea plății taxelor și impozitelor la Primăria Oradea Tipărește pagina - Automat selfpay pentru efectuarea plății taxelor și impozitelor la Primăria Oradea Trimite unui prieten - Automat selfpay pentru efectuarea plății taxelor și impozitelor la Primăria Oradea
Automat selfpay pentru efectuarea plății taxelor și impozitelor la Primăria Oradea

De miercuri, 6 martie 2019, contribuabilii orădeni au la dispoziție un automat selfpay pentru efectuarea plății taxelor și impozitelor, pus în funcțiune în Sala Ghișeelor din Primăria Oradea, fiind interconectat prin router GPRS cu banca-partener și cu aplicația de gestiune a impozitelor și taxelor locale.

Asemănător automatului de plăți instalat la sediul Serviciului Public Comunitar Local de Evidența Persoanelor, acest nou terminal oferă derularea de operațiuni complexe, respectiv plata a 30 de taxe fără debit cu valoare fixă, prin selectarea tipului taxei respectiv plata impozitelor și taxelor cu debit, scanarea codului de bare și conectarea la aplicația de gestiune a impozitelor și taxelor locale.

Contribuabilii pot achita la acest automat un număr de 30 de taxe cu valoare fixă, pentru eliberarea de certificate, avize sau autorizații în următoarele domenii: urbanism, economic, juridic, arhivă, căsătorii, divorț, agricol, patrimoniu și tehnic. Valoarea acestora și numărul taxei corespunzătoare sunt afișate pe panoul informativ expus lângă aparat.

Automatul oferă contribuabilului acces facil şi securizat la informaţii detaliate privind obligativităţile sale de plată, cu respectarea normelor în vigoare privind secretul fiscal.

Echipamentul de tip bancomat permite achitarea obligaţiilor fiscale atât prin plată cu card bancar (inclusiv contactless), cât și cu numerar, fără eliberarea de rest.

Programul pilot de închiriere pe o durată de 2 ani a acestui automat de plăți face parte din strategia de e-guvernare a Primăriei Oradea şi are drept scop punerea la dispoziţia contribuabililor a unui mijloc de efectuare a plăţilor către bugetul local într-un mod simplu, coerent şi uşor de pus în aplicare. Contractul de închiriere a echipamentului asigură inclusiv mentenanţa software şi servicii suport, mentenanţă hardware, piese de schimb incluse în cost, precum şi mentenanţă corectivă, în scopul asigurării funcţionării soluţiei furnizate în parametrii optimi.

Automatul selfpay conduce la o economie majoră de timp pentru cetățeni, prin evitarea cozilor care se formează la ghișeele administrației publice.

 

Galeria foto - Automat selfpay pentru efectuarea plății taxelor și impozitelor la Primăria Oradea

Romania 100
Bugetare participativa
Reabilitarea sistemului de termoficare
Chestionar CityWalk
Twitter
Camera web
Harta Oradiei
Harta intravilan
Oradea City Report
Oradea City App
MobilePay
Trafic greu
Travel
TPark
T-park SMS
AmParcat
Piste de biciclete
Reabilitarea fatadelor cladirilor din centrul istoric
Fonduri Europene
ZMO
Regio
Fundatia de protejare a monumentelor
Termo Alert
Guvernare transparenta