Atribuţiile Compartimentului de Presă:
- oferă informaţii de presă cu privire la activitatea Primăriei şi Consiliului Local Oradea;
- organizează şi gestionează informaţia şi diseminarea ei cu ocazia conferinţelor şi briefingurilor de presă;
- în limitele create de relaţiile stabilite cu alte instituţii publice şi organizaţii neguvernamentale, oferă informaţii ce vizează comunitatea;
- desfăşoară activităţi de primire, evidenţiere şi urmărire a corespondenţei electronice cu cetăţenii şi instituţiile de presă;
- urmăreşte şi raportează respectarea termenelor legale pentru acordarea răspunsurilor la solicitările de informaţii publice venite din partea presei şi a organizaţiilor nonguvernamentale abilitate;
- organizează conferinţele de presă ale Primăriei
- colaborează cu direcţiile de specialitate ale instituţiei la reactualizarea permanentă a bazei de date ce conţine informaţiile;
- înregistrează documentele legate de activitatea internă a biroului;
- urmăreşte modificările legislaţiei în domeniul de activitate, adaptând programele şi metodele de lucru;
- asigură accesul la informaţiile de interes public, conform Legii 544/2001;
- oferă verbal informaţii de interes public;
- preia şi înregistrează solicitările presei legate de informaţii de interes public;
- emite note interne structurilor competente, în vederea culegerii informaţiilor solicitate;
- redactează şi trimite răspunsul solicitanţilor;
- comunică din oficiu informaţiile de interes public;
- respectă normele PSI şi de protecţie a muncii.
Componenţă:
PETRI CSILLA CONSILIER
MACRA MIRELA CONSILIER
Contact:
0259/ 437-000, int. 114
Etajul 1, camera 126
comunicare_pmo@yahoo.com
Fișiere - Compartimentul de Presă
Nu există fișiere!