Compartiment Deservire

Obiectivul general al Compartimentului Deservire îl constituie asigurarea condiţiilor de curăţenie, pază şi ordine publică în incinta clădirii municipalităţii, respectiv de transport pentru personalul din structurile aparatului de specialitate ale primarului municipiului Oradea.

Obiectivele specifice Compartimentului Deservire rezultate din obiectivul general, sunt:

  • Asigurarea serviciilor igienico-sanitare şi de curăţenie în toate clădirile, spațiile administrate, gestionate și întreținute în mod direct și faptic de către direcție (în birouri, pe holuri, spaţii destinate relaţiilor cu publicul, în sălile de şedinţe, toalete, anexe etc.) în vederea desfăşurării în condiţii optime de curăţenie şi ordine a activităţii zilnice şi a tuturor activităților și evenimentelor care se desfăşoară în incinta acestora.
  • Asigurarea serviciilor de pază şi protecţiei a clădirii şi a bunurilor din Primăria Oradea, prin personal propriu calificat, respectiv colaborarea permanentă cu Direcția Poliţia Locală Oradea.
  • Asigurarea serviciilor de întreţinere şi reparaţii curente în toate clădirile, spațiile administrate, gestionate și întreținute în mod direct și faptic de către direcție, precum şi a serviciilor de transport necesare personalului angajat, pe direcţii, în vederea desfăşurării în condiţii optime a activităţii acestora.

 

  • Asigură întreținerea mijloacelor de transport din dotare, în permanentă stare de funcționare, prin efectuarea reviziilor tehnice obligatorii și a reparațiilor atunci când acestea se impun;
  • Urmărește respectarea rutelor de deplasare, a locului de garare aprobat pentru fiecare vehicul, efectuarea vizitelor medicale și a testelor psihologice de către conducătorii auto;
  • Sprijină cu date tehnice la întocmirea documentației necesare pentru achiziționarea serviciilor de întreținere, reparații, asigurări auto, taxe obligatorii pentru întreg parcul auto și urmărește realizarea contractelor rezultate;
  • Gestionarea bonurilor de combustibil și umărește încadrarea fiecărui vehicul în consumul normat al acestuia, pe baza foilor de parcurs completate de toți conducătorii auto;
  • Conduce evidența programărilor mijloacelor de transport și se asigură de realizarea transportului de personal sau materiale, atât cu mijloace proprii, cât și închiriate, astfel încât solicitările aprobate de conducere să fie rezolvate;
  • Urmăreşte şi asigură desfăşurarea în condiţii de eficiență maximă a activităţii de transport pentru mijloacele din dotare;
  • Întocmeşte lunar FAZ-urile (fişa activităţii zilnice) pentru autoturismele din dotare urmărind km parcurşi şi încadrarea în consumul normat de combustibil pe fiecare autoturism;
  • Urmăreşte împreună cu personalul din subordine, respectiv conducătorii auto, realizarea întreţinerilor periodice, reparaţiilor curente ale autoturismelor din dotare;
  • Asigură prin intermediul echipelor de specialitate, efectuarea lucrărilor în regie proprie;
  • Răspunde de activitatea de estimare valorică și stabilire a necesarului de materiale conform normativelor în vigoare, pentru lucrările în regie;
  • Există lucrări de mică și medie anvergură de natura reparațiilor curente, modernizărilor și igienizărilor și răspunde de urmărirea și verificarea încadrării cantitative a materialelor puse în operă și a normei de timp;
  • Răspunde de calitatea lucrărilor de reparații executate în regie proprie;
  • Răspunde de buna funcționare în exploatare a instalațiilor sanitare și de încalzire, electrice, etc.existente în dotarea instituției;
  • Asigură buna funcționare a instalației electrice, a instalațiilor sanitare, canalizare, alimentare cu apă, căldură, etc. din clădirile și spațiile administrate și gestionate de către direcție;
  • Execută lucrări specifice de tămplărie și lăcătușerie, de zugrav, electrician și instalator, prin grija angajaților ce au asemenea specialități, din cadrul direcției, și contribuie la susținerea funcționării permanente, în condiții optime, a activităților instituției;
  • Execută confecții metalice de mici dimensiuni pentru uzul intern al instituției, lucrări de întreținere și funcționare a instalației electrice pentru sediile administrate de către direcție, lucrări de întreținere și funcționare din sfera instalațiilor sanitare și de lăcătușerie tâmplărie, în aceste locații;
  • Răspunde de respectarea normelor igienico sanitare în clădirile și spațiile administrate de către direcție, asigurând necesarul de materiale de curățenie prin compartimentele aferente și efectuarea deratizărilor și dezinsecțiilor prin firme specializate;
  • Asigură, organizează şi răspunde de starea de curăţenie a instituţiei, precum şi de respectarea normelor de igienă a încăperilor şi a spaţiilor adiacente;
  • Asigură pentru clădirile și spațiile instituţiei administrate direct, întreţinerea spaţiilor verzi şi a căilor de acces;
  • Asigură dotarea cu materiale igienico-sanitare, a grupurilor sanitare, precum și realizarea de activități permanente de verificare, control și intervenție pentru acestea;
  • Asgură ordinea în incinta instituţiei primăriei şi a pazei, pe toată durata programului de lucru şi după terminarea acestuia;
  • Asigură accesul ordonat în incinta instituţiei a personalului propriu şi a publicului;
  • Controlează modul de utilizare a bunurilor mobile şi imobile din cadrul instituţiei;

În cazul neîndeplinirii de către angajații Direcției, a obiectivelor și atribuțiilor de serviciu, așa cum sunt ele centralizate în prezentul regulament precum și detaliate în fișele postului, aceștia poartă răspunderea conform legislației în vigoare.

Nu pot fi puse în sarcina Direcției, obiective și atribuții ce nu țin de competența acesteia și care nu sunt prevăzute în prezentul regulament.

VLAD IOAN - şofer
TAJTI LASZLO - şofer
MEZA CLAUDIU  DUMITRU - şofer
BARBUS SORIN - şofer
COTRAU FLORIN - muncitor calificat
PASCAR DUMITRU - muncitor calificat
GHITA FLORIN DUMITRU - muncitor calificat
VACANT - muncitor calificat
VACANT - muncitor calificat
VACANT - muncitor calificat
VACANT - muncitor calificat
DIDICI OVIDIU IULIU - portar
FEIER TEODOR - portar
CHERECHES ALEXANDRU - portar
SABAU TRAIAN - portar
DRIMUS FLORIN - portar
HENDRE MARCELA - îngrijitor
PODILA MIHAELA ANGELA - îngrijitor
ARDELEAN VOICHITA - îngrijitor
VARGA ILDIKO - îngrijitor
POPA IRINA IUDITH - îngrijitor
BREJE OFELIA ADRIANA - îngrijitor
SONEA LUCICA - îngrijitor
CHECIU GETA LUCICA - îngrijitor
OROS FLORICA - îngrijitor
VLAD SIMONA - îngrijitor
FĂŞIE GETA - îngrijitor
GONDOŞ VIOLA - îngrijitor

CONSTRUIT CU IN ROMANIA
© Copyright 2023
Sari la conținut