Sesizări direct de pe telefonul mobil: primăria a lansat aplicaţia Oradea City Report
Vineri , 7 Noiembrie 2014, 14:15
Primăria Oradea a lansat azi oficial aplicația Oradea City Report, cu ajutorul căreia orădenii vor putea transmite primăriei sesizări direct de pe telefonul mobil.
Aplicația a fost prezentată în cadrul unei conferințe de presă de către Eduard Florea, city manager al municipiului și de către Mihai Jurcă, din partea Parcului Industrial Eurobusiness Oradea. Ea se adresează celor care au dispozitive mobile tip smart-phone sau tabletă, cu sistem de operare Android.
La începutul conferinței, Eduard Florea a dezvăluit că această aplicație este prima dintr-o serie de trei (celelalte două fiind Oradea City App și Oradea Mobile Pay) inițiate de municipalitatea orădeană, care vor fi utilizabile începând de la finele anului 2014, respectiv din 1 ianurie 2015.
Aceste aplicații au ca obiectiv creșterea vitezei de comunicare cu cetățenii, mai ales în privinţa sesizărilor care necesită intervenții imediate. Aplicaţia Oradea City Report va contribui la creşterea implicării cetățenilor în problemele municipiului, precum şi la creşterea încrederii cetățenilor în administrația locală.
"Oradea City Report este o aplicaţie pentru telefonul mobil sau tabletă, gratuită, simplă şi intuitivă, care permite cetăţenilor cu spirit civic să transmită diverse sesizări şi incidente către Primăria Oradea şi operatorii serviciilor publice locale (Compania de Apă Oradea, Oradea Transport Local, Termoficare Oradea, Poliţia Locală Oradea, Luxten Lighting Company, RER Ecologic Service). Urmează să dezvoltăm aplicația și pentru ASCO, ADP, Luxten, etc.", a menționat Eduard Florea.
Problemele punctuale din cartierele oraşului (gropi în asfalt, câini comunitari, resturi menajere sau moloz aruncate la întâmplare, gunoi în mijloacele de transport, disfuncţionalităţi în iluminatul public, coşuri de gunoi vandalizate, vehicule abandonate, blocaje din cauza zăpezii, avarii apă rece şi caldă, canalizare înfundată etc.) pot fi transmise direct de pe dispozitivul mobil către dispeceratele operatorilor de servicii publice, pentru a acţiona cu promptitudine şi a limita eventualele pagube. Sesizările transmise vor fi însoţite de fotografie, descriere şi localizare GPS, oferind autorităţilor identificarea exactă a locului incidentelor. Sesizările făcute de către utilizatori sunt validate de către controlorul de conținut, un dispecer non-stop care verifică/gestionează problemele reclamate.
Utilizatorii care folosesc aplicaţia pot vizualiza atât sesizările proprii, cât şi pe cele transmise de alţi utilizatori, acestea devenind publice din momentul preluării de către autorităţi. Datele de identificare a utilizatorului, obligatorii pentru a transmite o sesizare (nume, prenume, număr de telefon) nu vor fi făcute publice. După ce are loc această verificare, utilizatorii vor fi anunțați printr-un mesaj automat cu privire la fiecare stadiu al sesizărilor precum și despre răspunsul autorităților.
"Îndemn cetățenii care utilizează dispozitive mobile de tip smart-phone sau tabletă pe care rulează sistemul de operare Android să caute „Oradea City Report" (sau oricare din aceste trei cuvinte) în Google Play Store şi să descarce această aplicație, care va contribui în mod cert la asigurarea unei transmiteri prompte, în timp util, a sesizării lor către dispeceratul operatorului competent să o soluţioneze", a spus managerul orașului.
Mai multe detalii legate de această aplicație găsiți în atașament.
Oradea City Report - Descarcă aplicaţia! Fotografiază! Report-ează!