Atribuţiile Biroului Achiziţii Publice:
(1) Atributiile salariatiilor din cadrul Biroului Achizitii Publice privind organizarea procedurilor de atribuire a contractelor de achiziţie publică consta în:
intocmirea programului anual al achizitiilor
primirea şi analizarea referatelor de necesitate;
primirea si analizarea caietelor de sarcini
primirea si analizarea listelor cu cantiti de lucrari
primirea si analizarea temelor de proiectare
verifica existenta fondurilor alocate in buget pentru fiecare achizitie in parte;
alegerea procedurii de achizitie publica
stabileste prin nota justificativa criteriile de calificare si selectie a ofertantilor, precum si criteriile de atribuire;
elaborarea, inaintarea spre semnare şi punerea la dispoziţia potenţialilor ofertanţi a documentaţiilor de atribuire/fiselor de date
elaborarea invitaţiilor sau a anunţurilor de participare
transmiterea spre publicare in SEAP (www.e-licitatie.ro)
transmiterea spre publicare a anunturilor de participare catre Monitorul Oficial al Romaniei ;
elaborarea şi înaintarea spre semnare a referatelor si dispozitiilor pentru constituirea Comisiei de evaluare si numirea
transmiterea informaţiilor solicitate în baza unor prevederi legale;
participarea la negocierea clauzelor contractuale, dacă este cazul;
primirea şi soluţionarea solicitărilor de clarificare la documentaţia de atribuire;
primirea ofertelor;
participa la deschiderea ofertelor;
redactarea proceselor verbale şi a rapoartelor aferente procedurilor de achiziţii publice;
participarea la şedinţele Comisiei de
verificarea propunerilor tehnice si financiare;
stabilirea ofertelor inacceptabile sau neconforme si a ofertelor admisibile
primirea şi înaintarea în vederea soluţionării si redactarea actului prin care Comisia de evaluare soluţionează contestaţiile;
elaborarea şi înaintarea spre semnare a contractelor de achiziţie publică
intocmirea notelor interne pentru restituirea garantiilor de participare catre ofertantii castigatori si necastigatori;
stabilirea si organizarea sedintelor Comisiei Municipale de Monitorizare a Achizitiilor Publice;
participarea impreuna cu membrii comisiei la sedintele pentru avizarea notelor justificative.
(2) Biroul Achizitii Publice din mai are urmatoarele atributii:
preluarea de la compartimentele de specialitate a proceselor verbale de receptie partiala si finala
intocmirea actelor constatatoare pentru fiecare procedura in baza proceselor verbale partiale sau finale.
(3) Alte atributii
Componenţă:
Nume Prenume | Functie | Adresa mail | Telefon | Interior |
Nastea Mihaela | Sef Serviciul Achizitii Publice | mihaela.nastea@oradea.ro | 0259.408.803 | 208 |
Negrau Andreea | Consilier Achizitii Publice | andreea.negrau@oradea.ro | 0259.408.803 | 203 |
Horge Olimpia | Consilier Achizitii Publice | horge.olimpia@oradea.ro | 0259.408.803 | 203 |
Nicoara Julieta | Consilier Achizitii Publice | julieta.nicoara@oradea.ro | 0259.408.803 | 203 |
Etajul I, camera 105
Etajul I, camera 106
Etajul I, camera 107
Fișiere - Serviciul Achiziţii Publice
Nu există fișiere!