Principalele atribuții ale Serviciului Relații cu Publicul
- oferă informaţii cetăţenilor cu privire la activitatea primăriei şi consiliului local;
- oferă informaţii cetăţenilor privind modalitatea de a obţine documente (certficate, autorizaţii, avize, adeverinţe), care intră în sfera de competenţă a consiliului local şi primăriei;
- asigură și oferă cetățenilor formularele tipizate;
- desfăşoară activităţi de primire, evidenţiere şi urmărire a rezolvării petiţiilor cf. O.G. 27/2002 aprobată prin Legea 233/2002;
- verifică, înregistrează și predă direcțiilor și serviciilor de specialitate cererile și documentele depuse de cetățeni;
- eliberează număr de înregistrare la cererile depuse la ghișeu/poștă la solicitarea expresă
- asigură circuitul documentelor în instituţie, realizând evidenţa acestora pe baza opisurilor de predare-primire;
- urmărește soluționarea și redactarea în termenul legal a răspunsului;
- oferă informații cetățenilor cu privire la stadiul în care se află soluționarea unui act, a unui dosar depus la primărie;
- eliberează cetățenilor, sub semnatură, toate documentațiile, actele, autorizațiile, ce au fost rezolvate de serviciile de specialitate;
- expediază corespondenţa prin poştă şi ţine evidenţa timbrelor poştale, conform borderourilor de expediere;
- redirecţionează conform prevederilor legale corespondenţa ce nu intră în sfera de competenţă a instituţiei;
- clasează corespondența anonimă sau cea în care nu sunt trecute datele de identificare a petiționarului;
- asigură preluarea și înregistrarea e-mail-urilor trimise pe adresa oficială a Primăriei Municipiului Oradea primarie@oradea.ro și primar@oradea.ro;
- înregistrează petiţiile sosite on-line pe site-ulwww.oradea.ro/epetitiiși orc.ro
- înregistrează acte procedurale conform Legii nr.134/2010;
- preia corespondența de la curieri și poșta secretă;
- organizează și asigură efectuarea multiplicării actelor solicitate de cetățeni; încasează contravaloarea copiilor efectuate; emite bon fiscal și depune suma încasată la caseria Direcției Economice la sfârșitul programului de lucru, din ziua respectivă;
- organizează și conduce întreaga activitate privind audiențele la primar, viceprimari și secretarul general;
- asigură accesul direct la informaţiile de interes public, conform Legii 544/2001 :
- oferă verbal informaţii de interes public;
- preia şi înregistrează solicitările de informaţii de interes public;
- preia şi înregistrează reclamaţiile administrative;
- emite note interne structurilor competente, în vederea culegerii informaţiilor solicitate;
- redactează şi trimite răspunsul solicitanţilor;
- întocmeşte anual un raport privind accesul la informaţiile de interes public;
- întocmeşte registrul pentru înregistrarea cererilor şi răspunsurilor privind accesul la informaţiile de interes public;
- realizează arhivarea documentelor la nivel de instituţie, conform Legii 16/1996 a Arhivelor Naţionale;
- colaborează cu direcţiile şi compartimentele de specialitate ale instituţiei la reactualizarea permanentă a bazei de date ce conţine informaţiile ce se oferă cetăţenilor;
- urmăreşte modificările legislaţiei în domeniul de activitate, adaptând programele şi metodele de lucru;
- întocmește rapoarte și situații conform legislației în vigoare;
- respectă normele PSI şi de protecţie a muncii.
Componenţă:
Nr. crt Nume prenume angajat Funcție Adresă email Telefon Interior 1. Bogdan Dana Monica consilier 0259409405 246 2. Bran Marius Ioan referent 0259408832 125 3. Chiru Alina Simona consilier 0259408899 238 4. Crăciun Crina Mariana consilier 0259408882 174 5. Demian Marioara șef serviciu 0259409450 230 6. Dobos Erzsebet consilier 0259408897 243 7. Hanza Ana Cristina consilier 0259408882 174 8. Herpuț Daniela Mariana referent 0259409421 144 9. Manea Gabriel consilier 0259409457 263 10. Moga Victoria Mihaela consilier 0259408899 238 11. Sabău Laura referent 0259409421 144 12. Stretea Andrei referent 0259408832 125
Contact:
Parter,PIRAMIDA
relatiipublice@oradea.ro
Program de lucru cu publicul:
Luni, Marti, Miercuri, Joi | 08.00 - 18.00 |
Vineri | 08.00 - 15.30 |
Fișiere - Serviciul Relaţii cu Publicul (Ghişeu Unic)
Nu există fișiere!